sobota, 1 grudnia 2007

Blog

W tym momencie sam nie wiem czemu założyłem bloga. Trudności przy zakładaniu go przypominały przeprawę przez hipermarket w okresie świąt. Cała masa przeróżnych rubryk które noszą przedziwne nazwy. Może inni łapią o co w tym wszystkim chodzi ale ja nie za bardzo, nawet nie będę próbował bo i tak wiem ze zakończy sie to fiaskiem. Nawet nie znam założeń takich witryn internetowych, pewnie zaraz ktoś by zapytał "to po co to zakładałeś?!" a ja sam nie znał bym odpowiedzi na to pytanie. Odczułem niezaspokojoną potrzebę podzielenia sie niektórymi przemyśleniami z nieznanymi mi dotąd osobami. Ostatnio spotkałem sie z taką osobą która twierdzi, że blogi to pseudo- inteligentne bujdy... a co najlepsze sama pisze bloga twierdząc, że tez taki jest... i jaki jest w tym cel?!

Brak komentarzy: