niedziela, 2 grudnia 2007

Homo sapiens

Każdy człowiek wie, że jesteśmy istotami myślącymi czyli homo sapiens. Ostatnio mam wątpliwości czy to prawda. Spotkałem masę różnych ludzi, część z nich jest naprawdę inteligentna i kreatywna, ale większość z tego ogółu to najzwyczajniejsze matoły! Podchodzi do mnie chłopak w wieku około 19 lat i pyta się ile muszę wypić alkoholu żeby zaliczyć "zgon". Wydawał mi się dość normalny ale po tak idiotycznym tekście zwątpiłem. Mam też znajoma ze szkoły która przoduje w dostawaniu dobrych ocen. Ale każdego dnia w szkole umiera na ból głowy, zęba czy jakieś inne paskudne choróbsko! Nie wiem czym jest to spowodowane, ale widok bladej dziewczyny jęczącej i gadającej o tym, że coś ją boli jest najzwyczajniej irytujące. Normalny myślący człowiek został by w domu albo udał sie do lekarza. Ale nie ona. Siedzi za wszelką cenę w ławce i jęczy! Jej ukochany jest nie lepszy! Twierdzi, że zdał egzamin na prawo jazdy za pierwszym razem co na 100% jest bujdą, bo jeszcze nie spotkałem osoby która była tak wspaniała i zdała! Mniejsza o to. Przychodzi do szkoły, majta na palcu kluczyki od swojego volkswagena "Polo" przerobionego na gaz i wciska bezczelnie nam kit, że wyprzeda sportowego mercedesa na światłach. Każdy myślący człowiek wie ze jest to niemożliwe! Ale on dalej idzie w zaparte, ze tak jest. Trochę mi go żal bo smieją mu sie w twarz a on udaje twardego gangstera. Gdy chciałem pożyczyć od niego 2 złote bo nie zabrałem ze sobą portfela, on wyciągnął 50 złotych i mówi "masz trochę drobnych". Po Prostu wydało mi sie troszkę żenujące bo 50 zł. to całkiem niezła kasa. Ale pan gangster twierdzi, że to drobne! A jego wypowiedzi na różne tematy są na niższym poziomie niż hasła Doroty Robaczewskiej. Wydaje mi sie, że w szkole ta para robi za takiego typowego głupiego Jasia! Więc zanim stwierdzimy o czyjejś inteligencji posłużmy sie czymś takim jak mózg a nie instynkt samo zachowawczy! Mój pies wydaje sie być bardziej rozumny od niektórych przedstawicieli homo sapiens.

1 komentarz:

Czarny Kot pisze...

hm jaki czysty język, taka polszczyzna :P